Min viktresa

Ja, nu går det verkligen framåt med dieten..

Det har verkligen varit kämpigt en tid nu när jag började på min praktik, förskola med pedagogiska måltider. Men jag har fått avstå från maten med tanke på min diet. Sen har jag fått äta medhavd mat i personalrummet sen. Det har funkat bra, men man känner inte direkt för att laga mat kl 6 på morgonen, både frukost och lunch...

Nu står vågen på 52,4kg och jag är snart nere på min målvikt 52 kg. :D

Jag har även gått ner 16,5cm i midjan, så målet på 10cm har jag slagit med måtta :D Känns helt underbart. Jeansen som jag inte kunde knäppa innan kasar nu ner hela tiden :D


Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Bra jobbat Sofie!!

Nu vill jag ju se hur du ser ut ;) Är i Malmö 16/12-2/1 så vi kanske hinner ses?

2010-12-06 @ 22:02:16
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: ☆ m a l i n .

Bra jobbat!! :)

Nu vill jag ju se hur du ser ut haha.. Är hemma 16 dec - 2 jan, kanske vi hinner ses?

2010-12-06 @ 22:03:31
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0